22 Ocak 2013 Salı

                       BRAVO  ATATÜRK  GENÇLİĞİNE.....
         Daha önceki yazılarımı okuyanlar iyi bilir... Ülkemizde  son günlerde olup bitenlere akıl erdiremediğim eh pes yani bunudamı görecektik dediğim... İçimde bişiylerin eriyip gittiği hatta haberleri seyredemediğim gazeteleri okuyamadığım günler o kadar çok oldu ki.. Her haber seyredişimde, her gazete okuduğumda içimde bir ümit kırıntısının eridiğini, gittiğini hissetmek çok acı verici bişiy... Bunu yıllar önce kızım küçük bir bebekken de ona baktığımda hissetmiştim...  Şimdi aynı şeyleri ülkemde yapılanları gördükçe hissediyordum.. İnanın bu ifade edilecek bişiy değil yaşamak lazım... Bunları ancak benim gibi yaşayan bir insan anlayabilir... Yıllar sonra tekrar içimde aynı acıyı hissedince, aman allahım dedim ben bunu yıllar önce yaşamıştım... O korkunç acıyı tekrar hissediyorumm ve bu beni içten içten eritiyor....
          İşte  böyle bir ümitsizlik içinde kıvranırken bugün  birileri kulağıma hayır üzüme erime biz daha ölmedik bu ülke, bu vatan, bu gençlikten kolayca ümidini kesme biz buradayız dedi.... Evet eriyordum ama gerçekten tam anlamıyla kesmemiştim ümidimi... Ama ne yalan söyliyim gittikçe kaybolmaya başlamıştı işte... Oysa daha önce ümitsiz olan birçok insana ben söylemiştim... Ben bu ülke insanına güveniyorum bu gençliğe güveniyorum diye... Nitekim önce odtü başladı  içimdeki sesiz çığlığa cevap verdi... Biz buradayız dedi... Bugün Türkiye gençlik birliği bizler buradayız bu ülke hala bizim dedi ve amerikan askerine çuvalı geçiriverdi...
          Benmi ne yaptım söyleyim... Atatürke ileri görüşleri için bir kez daha hayran oldum... O ne demişti... EY TÜRK GENÇLİĞİ BU ÜLKEYİ BİZ KURDUK ONU YAŞATACAK OLAN SİZLERSİNİZ...
         Evet uzun yıllar önce atam bu ülkeyi onlara emanet etmişti.. Ne kadar haklıymış değilmi?  Bu gün bu gençlik dediki bu ülke kolay kazanılmadı ve kolay kaybedilmeyecek ... BİZ BURADAYIZ.... İşte bugün kulağıma fısıldanan ,gözüme sokulan en güzel şey.... VAROLUN GENÇLİK:....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder