31 Aralık 2012 Pazartesi

MUTLU YILLAR......

           Bir yılın daha sonuna geldik işte.. Şöyle bir bakıyorum da zaman ne çabuk geçmiş..  Geçen yıl epey hareketliydi bizim için.  Kızım sınav hazırlıkları okulu yerleşmesi falan geçip gitti anlamadan.
           Kızım gelemiyor malesef evine yıl başında.  Akabinde vizeleri başlıyo hemen.. Ben her zamanki grubumla bir program yaptım. Ama her sene gittiğimiz eğlence alemine bu sene gitmiycez.. Daha nostaljik takılalım dedik... İyimi yapıyoruz bilmiyorum ama canım bu sene bir yerlere takılmak istemedi nedense..Bu defa dışarıda hep birlikte bir yemek yiyip sonrada evde vey başka bir mekanda tombala oynıycaz.. Geçmişi yad edicez.. Böylede olunca çokmu yaşlandım ne demeden kendimi alamıyorum..
          Yeni bir yıla girerken bu yılın herkes için barış, mutluluk ,sağlık ve huzur getirmesini diliyorum.... Mutlu yıllar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder