27 Aralık 2012 Perşembe

BRAVO GENÇLERE.....

İki üç gün önce odtülü öğrencilerin protestosuna tanık olduk. Bugünde galatasaraylı öğrencilerin.Rektörlerinin   talihsiz kınamasından sonra  rektörlerine karşı protestosuna tanık olduk.  Bu  gün benim için çok özel birgün. Daha önceki yazılarımı okuyanlar bilir. Ülkem için çok endişe ettiğim zamanlarda bile bu ülke insanına ve gençliğine olan inancımı asla kaybetmemiştim zaten. Bunu da  daha önceki yazılarımda yazmıştım. İşte bugün bana Türkiyenin en iyi okullarında okuyan en iyi öğrenciler gösterdi ki bu ruh ölmemiş.  Bir kez daha bu ülkeye ve insanına gençliğine güvenimi tazelediler. Karamsarlığa kapılmayın biz burdayız gümbür gümbür geliyoruz dediler. İstediğimiz zaman yanlışlara karşı hükümetin karşısındayız bu ülke bize emanet dediler... Ben bu gençlikle bugün bir kez daha gurur duydum. Onları yetiştıren anne ve babalarla çok gururlandım... Teşekürler gençler. Biliniz ki yalnız değilsiniz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder