30 Aralık 2012 Pazar

NOLUCAK BU HALİM BENİM?

Günlermi kısa ben mi uyuşuğum son günlerde bilemiyorum. Kalkıyorum daha hiç bişiy yapmadan akşam oluveriyor.  Kalkıyorum bir kahvaltı faslı veya ayak üstü yemek. Biraz internetin başına otuyorum aman şu yazar ne yazöış bu gazete ne yazmış bakarken akşam oluveriyor..
          Bugün biraz fazla abattım olayı.. Allahtan bir ara dışarı çıkan bir arkadaşım uğradıda bir kahve arası verdim çok şükür.. Öyle kaptırdımki kendimi okumaya gel çıkalım şuraya gel buraya gel diyenleri de uygun bir dille atlattım...
          Önce gazeteler sonra diğer bloklara bir göz atıp okumak falan birde baktım akşam olmuş yine.... Bu okumaya başlamak neden benim yüm dış dünya ile bağlantımı keserki?  Neden ben şöyle bir plan yapıp herşeye yetişemiyorum ki? of ya oooffff.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder