20 Aralık 2012 Perşembe

SENENİN İLK KARI....

              Senenin ilk karı yağdı bugün buraya... Hemde lapa lapa.. Arkadaşlarım bende kahvaltıdaydı bugün... Bir ara ekmek alıp gelmeleri için aradım onları.. Meğer bizimkiler bana gelmeden önce lapa lapa yağan karın altında yürüyüşe çıkmışlar.. Bende bu güzelliği kaçırmak istemedim... Akşam bende çıktım arkadaşlarımla yürüyüşe .. Öyle güzeldi
ki park kar altında.  Ağaçlar , manzara... Ama malesef bunu resimleyemedik... Bir arkadaşım bugün İstanbulda kardan dolayı okulların tatil olduğunu söyledi... Birden yatılı okul zamanlarımdaki kar tatilleri geldi aklıma...  Ah ne güzel olurdu kar tatilleri... ada arkadaşlarımla boş boş oturup sohbet etmek, okulun en sevdiğim yanıydı... Mezarlıklar hep ürkütür insanları biliyorum ama .  Okulun yatakhanesindeki bazı odalar Karaca Ahmet Mezarlığına bakardı... Bayılırdım kar altındaki Karaca Ahmet manzarasına... Ağaçlar üzerindeki karlara.... Böyle zamanları hiç kaçırmaz pencereden ağaçlara bakardım... Bugünkü İstanbuldaki kar tatili beni yine tekrar o günlere götürdü... Ah keşki o günlere  tekrar dönebilmek mümkün olsaydı...  





























  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder