19 Aralık 2012 Çarşamba

KIZIM EVDEN GİDELİ...

       Bir tek çocuğum var... Allahtan çok değilmiş... Büyüklerimiz hep derdide inanmazdım ne kadar çocuk o kadar dert... Ne kadar doğruymuş meğer)).  Onu büyütürken zaman zaman çok zor zamanlar geçirdiğim oldu.. Ama bu kadar kötü günler değildi hiç biri.. Çünkü ne olursa olsun yanındaydım... Oda ne olursa olsun yanımdaydı .. Gözümün önünde...
       Ona bişiy olduğunda kolayca müdahale edebiliyordum... Hastalandığında yanında olabiliyordum... Üzüldüğü zamanlarda üzüntüsüne engel olabiliyordum.. Akşam olduğunda evimizdeydi en azından... Bir kadın çocuğu olmadan büyüyemiyormuş meğer hiç...  Ben Merve ile büyüdüm adeta... Beraber o kadar çok sınav atlattıkki!. 
        O sınavlarda bazan sinirlendim, bazan kırıldım bazan onun yaşadıklarına üzüldüm.. Bazande teselli etmek zorunda kaldım...
        Ama bütün bunlara rağmen hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum...  Ne kadar zormuş meğer canından çok sevdiğin, gözünden bile sakındığın bir parçanın hatta hatta hayatının anlamının senden kilometrelerce uzak olması...
        Ona her canın istediğinde ulaşamak bazan sorunlarla karşılaştığında müdahale edememek... Hep ne yapıyor acaba die düşünüp ukularının kaçması... Ya hastalanırsa . ya ateşi çıkarsa, ya ateşini düşüremezse. hastalanıp bu ciğerlerine kadar inerse... Ya oradayken başına kötü bişiy gelirse... Aman tanrım ya ya çok kötü bir hastalığa yakalanırsa.... Bütün bu düşünceler beni çok kötü hastalıklara sürüklemese bari.... Bildiğiniz gibi değil paranoyak gibi oldum.... Her dakika telefon açmak istiyorum , her dakika merak ediyorum ve sürekli onunla konuşmak istiyorum.... Beni  daha önce tanıyıp okuyanlar bilir... Hep anne olmak ne menem şeymiş derim.... 
        Belki şimdi daha çok anlıyorum... Çocuğu askere giden anaları... Onların yaşadıklarını.. Evet kızım sadece okumaya gitti ama yanımda değil ya... Aynı endişeler içindeyim.... Etraf o kadar kötü ve acımasızki... Ve o orada o kadar korumasız ki...
       Ne kadar mutluymuşuz meğer biz.... Kızım  yanımdayken..... Aklıma mukayet o tanrım.... Onu her türlü kötülükten, kem gözden : kem sözden koru.....
























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder